Radio Net Media Ltd/AdTonos
RNM Ltd jest twórcą technologii zamiany reklam audio oryginalnie nadawanych przez nadawcę radiowego w czasie rzeczywistym na reklamy targetowane, innowacyjnych narzędzi do emisji interaktywnych reklam na smart speakers i platformy AdTonos oferującej zakup reklamy digital audio z dostępem do 62 milionów unikalnych słuchaczy z UK i całego świata oraz 296 milionów potencjalnych emisji reklam miesięcznie.
Rozwój RNM Ltd wspiera brytyjski Departament Handlu Międzynarodowego. Firma jest członkiem IAB UK, IAB Europe oraz European Association of Commercial Radios przy PE.
Pobierz materiały:
- Informacja o spółce
- Logotyp
- AdTonos A Sound Advantage – one pager (PL)
- AdTonos A Sound Advantage – one pager (ENG)
- AdTonos Smart Speakers YoursTruly – case study (PL)
- AdTonos Smart Speakers YoursTruly – case study (ENG)
- Prezentacja – Niech nas usłyszą (PL)
- Prezentacja – A Sound Advantage (ENG)
- Animacja – AdTonos Sound Advantage (PL)
- AdTonos A Sound Advantage Animation (ENG)
Informacje prasowe:
- AdTonos to deliver virtual event series Audio Sushi
- Technologia z Polski przełomem na światowym rynku reklam audio
- AdTonos launches Yours Truly technology to deliver interactive radio ads
- Targetowanie reklam radiowych online
- Czy audiomarketing jest skuteczny. Kampanie programatyczne w sektorze reklam audio
- The QuantumCast and AdTonos partnership creates a new era of audio programmatic in Germany
- Magdalena Kita dołącza do AdTonos jako VP of Sales Poland
- Magdalena Kita joins AdTonos as VP of Sales Poland
- AdTonos otwiera nową erę w audio programmatic
- AdTonos, jeden z finalistów InCredibles 2017, ze wsparciem GEP w UK
- AdTonos plans going international thanks to UK The Global Entrepreneur Programmes GEP