20 maja odbył się trzeci webinar Incredible Academy zatytułowany „Komunikacja w czasach zarazy: wyróżnij się jeszcze bardziej albo zgiń”.
Jak komunikować się z pracownikami, klientami i inwestorami w czasie pandemii? W jaki sposób dobrać odpowiednie kanały komunikacji i narzędzia? Czy postawić na reklamę czy na działania public relations?
Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedzi w trzecim webinarze z cyklu Incredible Academy, w którym mentorzy programu InCredibles Sebastiana Kulczyka dzielą się ze startupami swoim doświadczeniem.
Do udziału w wirtualnym spotkaniu zaproszenie przyjęli Artur Adamowicz, ekspert ds. komunikacji o 20-letnim doświadczeniu na rynku mediów, konsultingu i kreowania wizerunku oraz Sebastian Hejnowski, współtwórca MSL, największej agencji PR w regionie CEE oraz Renters.pl, lidera w branży najmu krótkoterminowego. Spotkanie moderował Jarosław Sroka, członek zarządu Kulczyk Investments.
Partnerami Incredible Academy są: