W ramach II edycji programu InCredibles przedstawiciele nagrodzonych startupów mieli okazję wziąć udział w warsztacie na temat budowania strategii oraz prezentacji biznesu z Wojciechem Świerczem i Maciejem Rebajnem z firmy konsultingowej Bain & Company.
Podczas kilkugodzinnych warsztatów konsultanci Bain & Company w sposób kompleksowy opowiadali o tym, jak budować strategię firmy, w jaki sposób poznać swoich odbiorców, jak segmentować ofertę zgodnie z ich oczekiwaniami oraz – w drugiej części warsztatów – jak przygotować prezentację, by zachwycić potencjalnych inwestorów. Odwoływali się przy tym do własnych unikalnych doświadczeń oraz pozytywnych i negatywnych przykładów innych znanych marek.
Przedstawiciele startupów mieli okazję poćwiczyć prezentacje swoich produktów i usług, opowiadanie o wizji swojego biznesu, określenie własnej ambicji – tego, co chcą osiągnąć, w jaki sposób, w jakiej skali i segmencie. Rozmawiali o tym, jak wyznaczać priorytety, czyli rozwiązania, które na danym etapie rozwoju biznesu mają szansę wdrożyć. Ważnym elementem warsztatów było też myślenie o przyszłości – próba przewidzenia, kim będzie klient za kilka lat, jakie będzie miał potrzeby i jak będzie wyglądał rynek.