Digital First AI, w wyniku nominacji redakcji My Company Polska, weźmie udział w VI edycji programu mentoringowego InCredibles Sebastiana Kulczyka. Polski martech chce zrewolucjonizować branżę marketingową.
80 proc. firm narzeka na to, że nie ma odpowiednich zasobów marketingowych, bo pracownicy nie radzą sobie z dostępnymi narzędziami – przekonują przedstawiciele Digital First AI. Martech założony przez Rafała Tromczyńskiego, Grzegorza Gracza i Michała Tokarskiego chce odpowiedzieć na tę potrzebę. Ich startup pozwala z pomocą sztucznej inteligencji tworzyć profesjonalne strategie marketingowe dostępne nawet dla najmniejszej firmy. Dzięki temu będą one mogły obniżyć koszty. Startup teraz będzie mógł pracować nad dalszym rozwojem we współpracy z doświadczonymi mentorami, gdyż dzięki rekomendacji „My Company Polska”, Digital First AI dostał się do VI edycji programu InCredibles Sebastiana Kulczyka. – W ramach partnerstwa z InCredibles mieliśmy możliwość wskazania jednego startupu do programu. Napłynęło do nas prawie 100 zgłoszeń, decyzja była trudna poprzedzona burzliwymi dyskusjami. Digital First AI od początku był jednak faworytem – mówi Grzegorz Sadowski, redaktor naczelny „My Company Polska”.
InCredibles to najszybciej rozwijający się i najbardziej rozbudowany merytorycznie program budowy kompetencji dla startupów w Polsce. To kilka miesięcy bezpłatnego wsparcia przez polskich i zagranicznych mentorów: uznanych founderów, inwestorów, doradców i specjalistów z zakresu m.in. zarządzania, sprzedaży i marketingu, strategii, komunikacji, finansowania i HR. Program wyróżnia autorska formuła „szytych na miarę” warsztatów.
– Stawiamy na młodych przedsiębiorców z wizją. Takich, którym nie jest wszystko jedno z kim, jak i dlaczego rozwijają swoje projekty, swój międzynarodowy biznes. Dla najlepszych uczestników tej edycji przygotowaliśmy też stypendia na MBA for Startups, wyjątkowych studiach, które powstały we współpracy z SGH w Warszawie – podkreśla Sebastian Kulczyk, pomysłodawca InCredibles.
Rewolucja, o jakiej nie słyszał świat
Digital First AI tworzy platformę, która – na podstawie informacji wejściowych opisujących m.in. rodzaj działalności, grupę docelową czy USP produktu – rekomenduje taktyki, które osadzone w lejku sprzedażowym układają strategię marketingową dostosowaną pod założony przez klienta cel. DigitalFirst.AI to narzędzie typu SaaS + marketplace, które z jednej strony działa w modelu subskrypcyjnym, a z drugiej buduje społeczność growth hackerów, dając im możliwość zarabiania na stworzonych taktykach. – Za pomocą naszego narzędzia chcemy doprowadzić do pełnej automatyzacji marketingu. Takiej, o jakiej świat jeszcze nie słyszał. Sztuczna inteligencja na razie może nie stworzy lepszego tekstu niż copywriter, ale jeśli copywriter użyje odpowiedniego narzędzia opartego na AI, to dzieje się magia. Nie chcemy zabrać pracy marketerom, ale udostępnić im niezbędne narzędzia – wyjaśnia Michał Tokarski.
Jak na razie grupą docelową startupu są specjaliści z branży marketingowej, ale w ciągu kilka lat technologia ma stać się łatwo dostępna dla każdego.
Polski martech podpisał właśnie 5-letni kontrakt z Infinitum Education – inkubowanym w Oxford University Innovation startupem z branży edtech, który zarządza transferem technologii na Uniwersytecie Oksfordzkim. – Dzięki tej współpracy będziemy mogli edukować marketingowo młode startupy, ale i sami zdobędziemy wiedzę o strategiach marketingowych na całym świecie, dzięki czemu będziemy mogli dostarczać jeszcze bardziej spersonalizowane rozwiązania – zapowiada Michał Tokarski.
Nominacja miesięcznika My Company Polska dla Digital First AI towarzyszy ogłoszeniu przez redakcję wyniku kolejnej edycji rankingu „25 najlepszych polskich startupów”. Na liście znalazły się dwaj finaliści InCredibles: Hotailors (na miejscu 2.) oraz Doctor.One (na miejscu 24.). Gratulujemy!